Wydawca treści

Nabór wniosków o skierowanie na szkolenie grupowe



Projekt niekonkurencyjny pt. „Kompleksowo - zawodowo edycja II" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu informuje, że prowadzi nabór kandydatów na szkolenie grupowe w zakresie:

Eko-kucharz z egzaminem czeladniczym

 Szkolenie realizowane będzie w ramach projektu niekonkurencyjnego pt. „Kompleksowo - zawodowo edycja II" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.
 
Udział w szkoleniu umożliwia uczestnikowi projektu zdobycie nowych kwalifikacji zgodnych z jego potencjałem i uprawnia do otrzymania stypendium szkoleniowego oraz refundacji kosztów dojazdu na szkolenie.
 
Już dziś skontaktuj się że swoim doradcą klienta!
 
Charakterystyka osób, które mogą ubiegać się o skierowanie na szkolenie: 
 
Grupę docelową w projekcie stanowią osoby bezrobotne zarejestrowane
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu.
Wsparcie w głównej mierze skierowane jest do osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem:

  1. kobiet,
  2. osób młodych w wieku 18-29 lat,
  3. osób należących do kategorii NEET,
  4. osób w wieku 55 lat i więcej,
  5. osób długotrwale bezrobotnych,
  6. osób z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności,
  7. osób odchodzących z rolnictwa
  8. osób, którym udzielono ochrony czasowej w związku z wojną w Ukrainie.

 
W przypadku uczestnictwa w szkoleniu osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności lub o ograniczonej mobilności, instytucja szkoleniowa zobowiązana będzie do uwzględnienia wymagań w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosowania sposobu prowadzenia szkolenia oraz potencjału technicznego i kadrowego do skierowanych osób niepełnosprawnych lub
o ograniczonej mobilności. W przypadku uczestnictwa w szkoleniu osób ze szczególnymi potrzebami instytucja szkoleniowa zapewnieni tym osobom dostęp architektoniczny, cyfrowy, informacyjno - komunikacyjny, zgodnie z art. 6 ustawy
z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto Instytucja szkoleniowa zostanie zobowiązana do działania zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasadą równości kobiet i mężczyzn.
 
Dodatkowe informacje udzielane są w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu pok. Nr 18 II piętro, tel. /84/ 638 33 61, /84/ 638 32 61 lub u doradcy klienta.

 


Nabór wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego dla absolwentów CIS

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego dla absolwentów CIS
 
 
Termin składania wniosków:
Od 24 stycznia 2025 r. do wyczerpania limitu środków
 
Termin rozpatrzenia wniosków:
W ciągu 30 dni od dnia wpływu wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu
 
Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru:
91 260,00 zł.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zastrzega sobie prawo do zmiany kwot limitu
w ogłoszonym naborze.
 
Miejsce składania wniosków:
Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w godzinach pracy Urzędu.
 
Tryb rozpatrywania wniosków:
Wnioski będą rozpatrywane w trybie ciągłym.
Wnioski będą przyjmowane do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na tę formę wsparcia.
 
Refundacja części wynagrodzenia brutto i składek ZUS (około 1 733,57 zł) przez okres 6 miesięcy.
Centrum/Pracodawca wnioskując o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego zobowiązany będzie, po okresie 6 miesięcznej refundacji, do dalszego utrzymania zatrudnienia skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej
1 miesiąca.
 
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr 19 i 20 lub pod numerami tel. /84/ 638-33-60, /84/ 638 33 40.
 

Załączniki

Wniosek o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego
Wniosek o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego.doc 114 KB
Formularz o pomocy de minimis
Formularz o pomocy de minimis.xlsx 58 KB
Zgłoszenie krajowej oferty pracy
Zgłoszenie krajowej oferty pracy.doc 92 KB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna RODO.doc 37 KB

Nasi Lokalni - Interkres

W ramach cyklu „NASI LOKALNI" odwiedziliśmy rodzinną, wyjątkową firmę - INTERKRES SMYK SPÓŁKA JAWNA w Sitańcu https://interkres.pl/
 
Firma została założona w 1991r. i na początku prowadzona była przez dwóch wspólników. Zaczynała od handlu tkaninami i półfabrykatami, następnie została uruchomiona produkcja prostych mebli tapicerowanych by z czasem tworzyć skomplikowane produkty dla czołowych światowych marek. Tworzy meble tradycyjne i nowoczesne, sprawdzające się w wielu przestrzeniach. Dzięki wysokiej jakości oraz staranności wykonania, produkty cieszą się dużym uznaniem w kraju i poza jego granicami.
Firma wyposażyła już kilka wielkich korporacji swoimi produktami między innymi siedzibę Google w Warszawie.
 
INTERKRES to prężnie rozwijająca się firma, która tworzy nowe miejsca pracy, korzystając także ze wsparciu Urzędu przy tworzenie i doposażaniu tych miejsc pracy. Aktualnie zatrudnia 30 osób i do swojego zespołu poszukuje krojczych/szwaczki.
Szczegóły tej oferty dostępne są na stronie Urzędu https://zamosc.praca.gov.pl/
Osoby zainteresowane pracą w tej branży zapraszamy do kontaktu !
 
Bardzo dziękujemy za spotkanie. Życzymy dalszego rozwoju firmy, wielu sukcesów i oczywiście dalszej, dobrej współpracy z Urzędem.
 
 
Przedsiębiorco
Jeśli chcesz, abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę – zadzwoń lub napisz do nas:
 tel. 84 6383349, 84 6383366
 e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl
 
Zdjęcie galerii artykułu: Asortyment sklepowy Interkress - Asortyment sklepowy Interkress
Zdjęcie galerii artykułu: Asortyment sklepowy Interkress - Asortyment sklepowy Interkress Zdjęcie galerii artykułu: Siedziba Interkess w Sitańcu wraz z punktem produkcyjnym - Siedziba Interkess w Sitańcu wraz z punktem produkcyjnym Zdjęcie galerii artykułu: Stolarz Interkress - Stolarz Interkress Zdjęcie galerii artykułu: Sylwester Smyk, Damian Złomańczuk - Pośrednik Pracy, Piotr Smyk - Sylwester Smyk - Damian Złomańczuk - Pośrednik Pracy - Piotr Smyk Zdjęcie galerii artykułu: Szwaczka Interkress - Szwaczka Interkress

Nasi Lokalni - „ZDI” Sp. z o.o.

Na kolejną wizytę z cyklu „ Nasi Lokalni' udaliśmy się do „ZDI" Sp. z o.o. z siedzibą w Zamościu ul. Kiepury 6 oraz biurami w Lublinie i Rzeszowie.
„ZDI" od ponad 30 lat prężnie działa na rynku krajowym i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze inwestycji w zakresie doradztwa, zastępstwa inwestorskiego, realizacji projektów oraz nadzoru inwestorskiego i autorskiego. Firma działa w sektorach infrastruktury drogowej i kolejowej, ochrony środowiska oraz budownictwa kubaturowego. Prowadzi również Pracownię Projektową, która zajmuje się projektowaniem wielobranżowym budynków, przestrzeni publicznych, infrastruktury technicznej jak również projektowaniem dróg i mostów. Firma wykonuje także audyty energetyczne oraz realizuje zadania w zakresie obsługi geodezyjnej inwestycji, nadzoru geodezyjnego, fotogrametrii lotniczej oraz inspekcji termowizyjnych.

 „ZDI" dzięki profesjonalnej kadrze, która obecnie liczy 164 pracowników oraz wieloletniemu doświadczeniu w prowadzeniu kontraktów zapewnia kompleksową obsługę  na wszystkich etapach realizacji inwestycji.

Jesteśmy pod dużym wrażeniem imponującej listy dotychczas zrealizowanych przez firmę inwestycji. Zachęcamy do odwiedzenia strony firmy https://zdi.pl  i obejrzenia przykładowych projektów realizowanych przez  ZDI sp. z o.o.

Aktualnie firma poszukuje do swojego zespołu nowych pracowników na stanowiska:
  • Specjalista ds. sprawozdawczości,
  • Asystent geodety,
  • Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej.
Szczegółowe informacje o tych ofertach można pozyskać kontaktując się z firmą.

Bardzo dziękujemy za spotkanie. Życzymy dalszego rozwoju firmy, wielu sukcesów i oczywiście dalszej, dobrej współpracy z Urzędem.
 
Przedsiębiorco !
Jeśli chcesz, abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę – zadzwoń lub napisz do nas!
  • tel. 84 6383349, 84 6383366
  • e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl

 
Zdjęcie galerii artykułu: Prokurent Pan Jan Szymanik i Wiesława Mendel pośrednik pracy - zdj. 01&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu: Prokurent Pan Jan Szymanik i Wiesława Mendel pośrednik pracy - zdj. 01&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Prokurent Pan Jan Szymanik i Pani Patrycja Pastuszak i Wiesława Mendel pośrednik pracy - zdj. 02&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Biuro projektowe - zdj. 03&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Budowa drogi ekspresowej S12 Chełm - zdj. 04&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Przykładowa inwestycja - Centrum Spotkania Kultur w Lublinie - zdj. 05&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Przykładowa inwestycja - Pałac Potockich w Radzyniu Podlaskim - zdj. 06&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Zespół geodezji w trakcie wykonywania fotogrametrii lotniczej - zdj. 07

Ranking zawodów

Ranking zawodów


Nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne w ramach FP

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne  w ramach Funduszu Pracy


ZASADY NABORU WNIOSKÓW
Czas trwania naboru: od 7 stycznia 2025 r. do 30 czerwca  2025 r.

Termin rozpatrzenia wniosków: w ciągu 30 dni

Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru: 180 000,00 zł*
* podana kwota może ulec zmianie

Miejsce składania wniosków: Wniosek należy złożyć w wersji:
a) papierowej - osobiście, w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy  w Zamościu pok. 28 III piętro w godzinach pracy urzędu, drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu wniosku do Urzędu, wszystkie składane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem) lub
b) elektronicznej (za pośrednictwem  portalu praca.gov.pl).
W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej, wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone:
a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub
b) podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
Wnioski złożone po zakończeniu naboru nie będą rozpatrywane.
Tryb rozpatrywania wniosków: Wnioski będą rozpatrywane na zasadach ustalonych w Kryteriach organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu zamieszczonych na stronie internetowej.
 
Powyższe szkolenia będą realizowane na podstawie promesy szkoleniowej lub wniosków o szkolenie indywidualne.

 Już dziś skontaktuj się ze swoim doradcą klienta i złóż wniosek

Dodatkowe informacje udzielane są w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu pok. Nr 18 II piętro, tel. /84/ 638 33 61, /84/ 638 32 61
 

Załączniki

Kryteria zwrotu kosztów dojazdu
Kryteria zwrotu kosztów dojazdu.pdf 79 KB
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne FP
Wniosek o skierowanie na szkolenie indywidualne FP.doc 52 KB

Nabór wniosków o zawarcie umowy w sprawie zwrotu opłaconych składek ZUS dla spółdzielni socjalnej

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o zawarcie umowy w sprawie zwrotu opłaconych składek ZUS dla spółdzielni socjalnej.
 
Termin składania wniosków:
Od 24 stycznia 2025 r. do wyczerpania limitu środków
 
Termin rozpatrzenia wniosków:
W ciągu 30 dni od dnia wpływu wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu
 
Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru:
200 000,00 zł.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zastrzega sobie prawo do zmiany kwot limitu
w ogłoszonym naborze.
 
Miejsce składania wniosków:
Wnioski należy składać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w godzinach pracy Urzędu.
 
Tryb rozpatrywania wniosków:
Wnioski będą rozpatrywane w trybie ciągłym na zasadach ustalonych w kryteriach dokonywania zwrotu składek na ubezpieczenie społeczne, o których mowa
w art. 12 ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych zamieszczonych na stronie internetowej urzędu.
Wnioski będą przyjmowane do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na tę formę wsparcia.
 
Zwrot składek może być dokonywany w pełnej wysokości przez okres 24 miesięcy od dnia zatrudnienia danego członka/pracownika spółdzielni oraz w połowie wysokości przez kolejne 12 miesięcy, do wysokości odpowiadającej miesięcznie wysokości składki, której podstawą wymiaru jest kwota minimalnego wynagrodzenia.
 
Refundacja będzie wypłacana kwartalnie począwszy od IV kwartału 2024 r do dnia 30.09.2025 r.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr 19 lub pod numerem tel. /84/ 638-33-60, /84/ 638-33-40.
 

Załączniki

Wniosek o zawarcie umowy
Wniosek o zawarcie umowy.docx 21 KB
Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis
Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis.doc 55 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx 58 KB
Kryteria dokonywania zwrotu składek ZUS
Kryteria dokonywania zwrotu składek ZUS.doc 296 KB
Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis
Oświadczenie o uzyskanej pomocy de minimis.doc 55 KB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula informacyjna RODO.doc 37 KB

Ulgi podatkowe dla pracodawców zatrudniających żołnierzy Obrony Terytorialnej lub Aktywnej Rezerwy

Wraz z początkiem 2025 roku weszły w życie przepisy dotyczące ulg podatkowych dla pracodawców zatrudniających żołnierzy Obrony Terytorialnej lub Aktywnej Rezerwy. To kolejny punkt Ustawy z dnia 1 października 2024 roku, który wprowadza pozytywne zmiany w kwestii zatrudniania żołnierzy niezawodowych.
 
Ustawa z dnia 1 października 2024 r. o zmianie niektórych ustaw w celu wsparcia przedsiębiorców zatrudniających żołnierzy Obrony Terytorialnej lub żołnierzy Aktywnej Rezerwy, wprowadza zachęty dla pracodawców do zatrudniania pracowników będących żołnierzami niezawodowymi. Od 1 stycznia 2025 roku zaczęły obowiązywać zapisy dotyczące możliwości odliczenia od podstawy opodatkowania kwoty:
- 12 000 złotych, jeżeli zatrudniony w ramach stosunku pracy żołnierz terytorialnej służby wojskowej, jak również żołnierz aktywnej rezerwy pełni co najmniej 1 rok nieprzerwanie terytorialną służbę wojskową lub służbę w aktywnej rezerwie;
- 15 000 złotych, jeżeli zatrudniony w ramach stosunku pracy żołnierz terytorialnej służby wojskowej, jak również żołnierz aktywnej rezerwy pełni co najmniej 2 lata nieprzerwanie terytorialną służbę wojskową lub służbę w aktywnej rezerwie;
- 18 000 złotych, jeżeli zatrudniony w ramach stosunku pracy żołnierz terytorialnej służby wojskowej, jak również żołnierz aktywnej rezerwy pełni co najmniej 3 lata nieprzerwanie terytorialną służbę wojskową lub służbę w aktywnej rezerwie;
- 21 000 złotych, jeżeli zatrudniony w ramach stosunku pracy żołnierz terytorialnej służby wojskowej, jak również żołnierz aktywnej rezerwy pełni co najmniej 4 lata nieprzerwanie terytorialną służbę wojskową lub służbę w aktywnej rezerwie;
- 24 000 złotych, jeżeli zatrudniony w ramach stosunku pracy żołnierz terytorialnej służby wojskowej, jak również żołnierz aktywnej rezerwy pełni co najmniej 5 lat nieprzerwanie terytorialną służbę wojskową lub służbę w aktywnej rezerwie.

Co istotne - mikroprzedsiębiorcy lub mali przedsiębiorcy (w rozumieniu odpowiednio art. 7 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. – Prawo przedsiębiorców) mogą podwyższać ww. kwoty o współczynnik 1,5. Pracodawcy zatrudniający przez cały rok podatkowy co najmniej 5 pracowników, którzy jednocześnie nie są mikroprzedsiębiorcami lub małymi przedsiębiorcami, mogą podwyższać ww. kwoty o współczynnik 1,2. Kwota odliczenia przysługuje na każdego zatrudnionego w ramach stosunku pracy żołnierza Terytorialnej Służby Wojskowej lub żołnierza Aktywnej Rezerwy, któremu, zgodnie z umową o pracę, przysługuje miesięczne wynagrodzenie w wysokości co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę. Okres służby żołnierza Terytorialnej Służby Wojskowej lub żołnierza Aktywnej Rezerwy, ustala się na dzień 31 grudnia roku podatkowego albo ostatni dzień zatrudnienia tego żołnierza w roku podatkowym.

Oprócz ulg podatkowych Ustawa wprowadza zwolnienie z obowiązku wypłaty odprawy zatrudnionym w ramach stosunku żołnierzom w wysokości dwutygodniowego wynagrodzenia - świadczenie ma być wypłacane przez jednostkę wojskową po odbyciu szkolenia podstawowego przez żołnierza, w wysokości 50 proc. przeciętnego wynagrodzenia w drugim kwartale roku poprzedniego. Wprowadza również preferencyjne traktowanie przy ubieganiu się o przetarg na realizację zamówienia publicznego.

Dlaczego warto zatrudniać żołnierzy WOT?
Terytorialna Służba Wojskowa (TSW) to unikalna możliwość dla pracodawców, którzy pragną wspierać swoich pracowników w łączeniu życia zawodowego z obowiązkami wojskowymi. Dzięki elastycznym rozwiązaniom, żołnierze WOT mogą pełnić służbę w sposób, który nie koliduje z ich pracą zawodową.

Kluczowe informacje dla pracodawców
Elastyczny harmonogram: Szkolenia odbywają się w czasie wolnym od pracy, co pozwala pracownikom na efektywne zarządzanie czasem.
Przejrzystość planowania: Pracodawcy mają dostęp do harmonogramu szkoleń, co umożliwia lepsze planowanie zasobów w firmie.
Wsparcie finansowe: Pracodawcy mogą ubiegać się o świadczenie pieniężne za okres, w którym pracownik pełnił TSW rotacyjnie, co może zrekompensować poniesione koszty.
Pracodawca Przyjazny WOT
To inicjatywa mająca na celu wyróżnienie i promowanie pracodawców, którzy wspierają swoich pracowników będących żołnierzami Wojsk Obrony Terytorialnej (WOT). Celem tego programu jest stworzenie lepszych warunków pracy dla osób, które łączą życie zawodowe z obowiązkami wojskowymi. W ramach programu organizowany jest konkurs, w którym mogą brać udział pracodawcy wykazujący się szczególnym wsparciem dla swoich pracowników-żołnierzy. Wyróżnienia przyznawane są w różnych kategoriach, w tym dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. 
Wsparcie dla pracowników: Pracodawcy, którzy biorą udział w programie, są zachęcani do tworzenia elastycznych warunków pracy, które umożliwiają żołnierzom pełnienie służby wojskowej bez negatywnego wpływu na ich obowiązki zawodowe. 
Szkolenia dla pracodawców: W ramach programu organizowane są specjalne szkolenia, które pomagają pracodawcom lepiej zrozumieć misję i rolę Wojsk Obrony Terytorialnej, a także jak wspierać swoich pracowników w łączeniu tych dwóch ról.
 

Nabór wniosków na organizację prac interwencyjnych z FELU III

Logo EFEL
Projekt niekonkurencyjny pt. „Kompleksowo – zawodowo edycja III" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków na organizację prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych
 
Termin składania wniosków:
Od 13 stycznia 2025 r. do wyczerpania limitu środków
 
Termin rozpatrzenia wniosków:
W ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu
 
Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru:
  1. pomoc de minimis – 104 014,20 zł /10 osób bezrobotnych/,
  2. wsparcie – 104 014,20 zł /10 osób bezrobotnych /.
 
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zastrzega sobie prawo do zmiany kwot limitu do rozdysponowania w danym naborze oraz w zakresie liczebności Pracodawców
w poszczególnych grupach wskazanych jako organizatorzy prac inwestycyjnych.
 
Miejsce składania wniosków:
Wnioski w wersji papierowej (wydrukowane w kolorze) należy składać w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu w godzinach pracy urzędu.
W przypadku wniosków nadsyłanych pocztą lub przesyłką kurierską o przyjęciu decyduje data wpływu wniosku do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu.
 
Tryb rozpatrywania wniosków:
Wnioski będą rozpatrywane w trybie ciągłym na zasadach ustalonych w kryteriach dotyczących organizowania i finansowania prac interwencyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zamieszczonych na stronie internetowej Urzędu.
 
Kto może wystąpić z wnioskiem o organizację prac interwencyjnych?
  1. Wnioski mogą być składane przez zainteresowanych Pracodawców prowadzących działalność gospodarczą – 10 osób bezrobotnych.
  2. Wnioski mogą być składane przez zainteresowanych Pracodawców nieprowadzących działalności gospodarczej (jednostki samorządu terytorialnego, jednostki im podległe niebędące beneficjentami pomocy publicznej) – 10 osób bezrobotnych
 
Prace interwencyjne realizowane w ramach projektu niekonkurencyjnego pt. „Kompleksowo – zawodowo edycja III" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.
 
Grupę docelową w projekcie stanowią osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP Zamość.
Wsparcie w głównej mierze będzie skierowane do osób znajdujących się w trudnej
sytuacji na rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem:
  1. kobiet,
  2. osób młodych w wieku 18-29 lat,
  3. osób należących do kategorii NEET,
  4. osób w wieku 55 lat i więcej,
  5. osób długotrwale bezrobotnych,
  6. osób z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności,
  7. osób odchodzących z rolnictwa
  8. osób, którym udzielono ochrony czasowej w związku z wojną w Ukrainie.
 
W przypadku zatrudnienia przez Pracodawcę w ramach prac interwencyjnych osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności Pracodawca zobowiązany jest do uwzględnienia wymagań w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób.
W przypadku zatrudnienia w ramach prac interwencyjnych osób ze szczególnymi potrzebami Pracodawca ma obowiązek zapewnić tym osobom dostęp architektoniczny, cyfrowy, informacyjno-komunikacyjny zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Pracodawca zobowiązuje się do działania zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasadą równości kobiet i mężczyzn.
 
Refundacja części wynagrodzenia brutto (1470,00) i składek ZUS od refundowanego wynagrodzenia przez okres 6 miesięcy.
 
Pracodawca wnioskując o zorganizowanie prac interwencyjnych zobowiązany będzie, po okresie 6 miesięcznej refundacji, do dalszego utrzymania zatrudnienia skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej 4 miesięcy.
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr 19 lub pod numerami telefonów: /84/ 638-33-60, /84/ 638-33-40.
 

Załączniki

Wniosek o organizację prac interwencyjnych_FELU
Wniosek o organizację prac interwencyjnych_FELU.doc 229 KB
Kryteria - prace interwencyjne
Kryteria - prace interwencyjne.doc 312 KB
Załącznik de minimis
Załącznik de minimis.xlsx 58 KB

Nabór wniosków na organizację prac interwencyjnych z FP

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o organizację prac interwencyjnych z Funduszu Pracy
 
Termin składania wniosków:
Od 13 stycznia 2025 r. do wyczerpania limitu środków
 
Termin rozpatrzenia wniosków:
W ciągu 30 dni od dnia wpływu wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu
 
Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru:
208 028,40 zł /20 wniosków/
 
Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zastrzega sobie prawo do zmiany kwot limitu
w danym naborze.
 
Miejsce składania wniosków:
Wnioski o organizację prac interwencyjnych wraz z Formularzem informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis należy składać
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu w godzinach pracy urzędu.
W przypadku wniosków nadsyłanych pocztą lub przesyłką kurierską o przyjęciu decyduje data wpływu do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu.
 
Tryb rozpatrywania wniosków:
Wnioski będą rozpatrywane w trybie ciągłym na zasadach ustalonych w kryteriach dotyczących organizowania i finansowania prac interwencyjnych przez Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu zamieszczonych na stronie internetowej Urzędu.
 
 
Refundacja części wynagrodzenia brutto i składek ZUS (około 1 733,57 zł) przez okres 6 miesięcy.
Pracodawca wnioskując o zorganizowanie prac interwencyjnych zobowiązany będzie, po okresie 6 miesięcznej refundacji, do dalszego utrzymania zatrudnienia skierowanego bezrobotnego przez okres co najmniej 4 miesięcy.
 
 
Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju nr 19 i 20 lub pod numerami tel. /84/ 638-33-60, /84/ 638 33 40.
 

Załączniki

Wniosek o organizację prac interwencyjnych
Wniosek o organizację prac interwencyjnych.doc 184 KB
Kryteria - prace interwencyjne
Kryteria - prace interwencyjne.doc 312 KB
Załącznik de minimis
Załącznik de minimis.xlsx 58 KB

Punkt potwierdzający profil zaufany ePUAP w Urzędzie

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu otrzymał zgodę Ministra Administracji i Cyfryzacji na realizację zadań punktu potwierdzającego profil zaufany ePUAP. 


Na stronie Urzędu zamieszczony jest link do elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, gdzie można zarejestrować swoje konto i złożyć wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego. 


Po uzyskaniu rejestracji, można w Urzędzie w pok. 4 potwierdzić profil zaufany i uzyskać bezpłatny podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP. 


Posiadanie podpisu potwierdzonego profilem zaufanym ePUAP daje możliwość rozpatrywania elektronicznych wniosków o dokonanie pełnej rejestracji, jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy oraz daje możliwość załatwiania spraw w innych urzędach drogą elektroniczną.

Plan szkoleń


Nabór wniosków na szkolenia indywidualne w ramach programu FEL 2021-2027



Projekt niekonkurencyjny pt. „Kompleksowo - zawodowo edycja II" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.


Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o skierowanie na szkolenie indywidualne. Szkolenia realizowane będą w ramach projektu niekonkurencyjnego pt. „Kompleksowo - zawodowo edycja II" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytet IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP.
 
Szkolenie musi prowadzić do zdobycia kwalifikacji w zawodach wskazanych jako deficytowe dla woj. lubelskiego, powiatu zamojskiego lub Miasta Zamość
w Barometrze zawodów 2025 lub wynikających z analizy właściwego lokalnego/ regionalnego rynku, w tym ze zidentyfikowanych potrzeb pracodawców.
 
Udział w szkoleniu umożliwia uczestnikowi projektu zdobycie nowych kwalifikacji zgodnych z jego potencjałem i uprawnia do otrzymania stypendium szkoleniowego oraz refundacji kosztów dojazdu na szkolenie.
 

ZASADY NABORU WNIOSKÓW:

Czas trwania naboru: od 9 stycznia 2025 r. do 31 maja 2025 r.
Termin rozpatrzenia wniosków: 30 dni od dnia złożenia wniosku
Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru:
100 000,00  zł.
 
Charakterystyka osób, które mogą ubiegać się o skierowanie na szkolenie: 
 
Grupę docelową w projekcie stanowią osoby bezrobotne zarejestrowane
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu.
Wsparcie w głównej mierze skierowane jest do osób znajdujących się w trudnej sytuacji na rynku pracy, ze szczególnym uwzględnieniem:
  1. kobiet,
  2. osób młodych w wieku 18-29 lat,
  3. osób należących do kategorii NEET,
  4. osób w wieku 55 lat i więcej,
  5. osób długotrwale bezrobotnych,
  6. osób z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej mobilności,
  7. osób odchodzących z rolnictwa
  8. osób, którym udzielono ochrony czasowej w związku z wojną w Ukrainie.
 
 
W przypadku uczestnictwa w szkoleniu osób posiadających orzeczony stopień niepełnosprawności lub o ograniczonej mobilności, instytucja szkoleniowa zobowiązana będzie do uwzględnienia wymagań w zakresie rodzaju niepełnosprawności tych osób, tj. dostosowania sposobu prowadzenia szkolenia oraz potencjału technicznego i kadrowego do skierowanych osób niepełnosprawnych lub
o ograniczonej mobilności. W przypadku uczestnictwa w szkoleniu osób ze szczególnymi potrzebami instytucja szkoleniowa zapewnieni tym osobom dostęp architektoniczny, cyfrowy, informacyjno - komunikacyjny, zgodnie z art. 6 ustawy
z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto Instytucja szkoleniowa zostanie zobowiązana do działania zgodnie z zasadami równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasadą równości kobiet i mężczyzn.
 

Miejsce składania wniosków:

Wniosek należy złożyć:
  1. W wersji papierowej w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu pok. 28 III piętro w godzinach pracy Urzędu.
    W przypadku wniosków nadsyłanych pocztą lub przesyłką kurierską o przyjęciu wniosku decyduje data wpływu wniosku do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Zamościu. Wszystkie składane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem lub
  2. W formie elektronicznej za pośrednictwem portalu praca.gov.pl
 
Wniosek złożony w formie elektronicznej musi posiadać:
  1. bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym,
  2. podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej).
 
Wnioski złożone po zakończeniu naboru nie będą rozpatrywane.
 

Tryb rozpatrywania wniosków:

Wnioski będą rozpatrywane na zasadach ustalonych w Kryteriach organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu zamieszczonych na stronie internetowej.


Już dziś skontaktuj się ze swoim doradcą klienta i złóż wniosek!
 
Dodatkowe informacje udzielane są w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu pok. nr 18 II piętro, tel. /84/ 638 33 61, /84/ 638 32 61


 

Załączniki

Wniosek o szkolenie indywidualne FEL 2021-2027
Wniosek o szkolenie indywidualne FEL 2021-2027.doc 139 KB
Kryteria zwrotu kosztów dojazdu FEL 2021-2027
Kryteria zwrotu kosztów dojazdu FEL 2021-2027.doc 121 KB

Nieodpłatna pomoc prawna na terenie miasta Zamość

W 2025 roku na terenie m. Zamość działać będzie punkt nieodpłatnej pomocy prawnej oraz punkt nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego.

PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ:
PUNKT PROWADZONY PRZEZRADCÓW PRAWNYCH/ ADWOKATÓW
Adwokaci: styczeń, marzec, maj, lipiec, wrzesień, listopad
Radcowie Prawni: luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień 
ul. Kamienna20(budynek Książnicy Zamojskiej),22-400 Zamość,
czynny od poniedziałku do piątku w godzinachod 12:00 do 16:00.
Rejestracja pod nr telefonu 722 364 992.
 
PUNKT NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ I NIEODPŁATNEGO PORADNICTWA OBYWATELSKIEGO:
PUNKT PROWADZONY PRZEZ ORGANIZACJĘ POZARZĄDOWĄ
Stowarzyszenie Wspierania Aktywności „BONA FIDES" w Lublinie
ul. Niecała 4/5a, 20-080 Lublin
ul. Kamienna 20 (budynek Książnicy Zamojskiej), 22-400 Zamość
- nieodpłatna pomoc prawna- od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 12:00
- nieodpłatne poradnictwo obywatelskie- piątek 8:00-12:00
Rejestracja pod nr telefonu 722 364 992. 
 
NIEODPŁATNA MEDIACJA
W 2025 roku nieodpłatną mediację prowadzić będzie punkt nieodpłatnej pomocy prawnej obsługiwany przez Adwokatów/Radców Prawnych, ul. Kamienna 20, 22-400 Zamość, czynny od 12:00 do 16:00.  
Dyżury mediatorów: 
Styczeń, marzec, maj, lipiec, wrzesień, listopad- każdy wtorek od 12:00 do 16:00- mediator- Barbara Januszewska.
Luty, kwiecień, czerwiec, sierpień, październik, grudzień- każdy poniedziałek od 12:00 do 16:00- mediator Anna Denis.
Więcej informacji nt. nieodpłatnej mediacji oraz rejestracja pod nr telefonu 722 364 992.
 
BENEFICJENCI POMOCY:
 
Z nieodpłatnej porady prawnej/ obywatelskiej może skorzystać każdy, kto nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej, w tym osobom fizycznym prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, niezatrudniającym innych osób w ciągu ostatniego roku. 
Pomoc świadczona w punktach jest całkowicie bezpłatna, nie ma ograniczeń co do liczby uzyskanych porad przez jednego beneficjenta, z pomocy można skorzystać kilkukrotnie.  
Porady co do zasady udzielane są podczas osobistej wizyty w punkcie nieodpłatnej pomocy prawnej.
Osoby, które ze względu na niepełnosprawność ruchową nie są w stanie przybyć do punktu mogą otrzymać poradę przez telefon lub przez Internet. Bliższe informacje pod numerem telefonu podanym do zapisów. 
W celu uzyskania nieodpłatnej porady prawnej/obywatelskiej, osoby doświadczające trudności w  komunikowaniu się, powinny zgłosić taką potrzebę wykorzystując jedną z poniższych form kontaktu:
  • Poczta elektroniczną- obywatelski@zamosc.pl
  • Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej pod numerem telefonu- 722 364 992
  • Listowanie- Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego  Urzędu Miasta Zamość, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość 
  • Za pomocą Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
 
 

Załączniki

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA.pdf 1150 KB
NIEODPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE
NIEODPŁATNE PORADNICTWO OBYWATELSKIE.pdf 1050 KB
NIEODPŁATNA MEDIACJA
NIEODPŁATNA MEDIACJA.pdf 544 KB

Nabór wniosków o przyznanie bonu szkoleniowego z FP

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu ogłasza nabór wniosków o przyznanie bonu szkoleniowego   w ramach Funduszu Pracy


ZASADY NABORU WNIOSKÓW
Czas trwania naboru: Od 7 stycznia 2025 r. do 30 czerwca  2025 r.

Termin rozpatrzenia wniosków: w ciągu 30 dni

Wysokość kwoty do rozdysponowania w ramach ogłoszonego naboru: 218 000,00 zł*
* podana kwota może ulec zmianie

Miejsce składania wniosków: Wniosek należy złożyć w wersji:
a) papierowej - osobiście, w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy  w Zamościu pok. 28 III piętro w godzinach pracy urzędu, drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu wniosku do Urzędu, wszystkie składane dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem) lub
b) elektronicznej (za pośrednictwem  portalu praca.gov.pl).
W przypadku złożenia wniosku w formie elektronicznej, wniosek oraz załączniki do wniosku powinny być opatrzone:
a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych w przepisach o podpisie elektronicznym lub
b) podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
Wnioski złożone po zakończeniu naboru nie będą rozpatrywane.


Tryb rozpatrywania wniosków: Wnioski będą rozpatrywane na zasadach ustalonych w Kryteriach organizacji szkoleń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu zamieszczonych na stronie internetowej.

Przyznanie i realizacja bonu szkoleniowego następuje na podstawie indywidualnego planu działania oraz uprawdopodobnienia przez  bezrobotnego podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej.
W przypadku dołączenia do wniosku uprawdopodobnienia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej powyższe szkolenia będą realizowane na podstawie bonu szkoleniowego w ramach porozumienia zawartego pomiędzy Powiatowym Urzędem Pracy w Zamościu, a Pracodawcą deklarującym zatrudnienie osoby bezrobotnej na okres co najmniej 3 miesięcy oraz osobą bezrobotną.

 Już dziś skontaktuj się ze swoim doradcą klienta i złóż wniosek
 
Dodatkowe informacje udzielane są w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu pok. Nr 18 II piętro, tel. /84/ 638 33 61, /84/ 638 32 61
 

Załączniki

Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego FP
Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego FP.doc 53 KB
Kryteria przyznawania kosztów dojazdu i zakwaterowania
Kryteria przyznawania kosztów dojazdu i zakwaterowania.docx 13 KB

Nowelizacja ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy

Z dniem 1 lipca 2024r. wchodzi w życie ustawa z dnia 15 maja 2024r. o zmianie ustawy o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa oraz niektórych innych ustaw - Dzienniku Ustaw z 2024 r. poz. 854.
 
Główne zmiany dotyczą:
  • przedłużenia do dnia 30 września 2025 r. legalizacji pobytu obywateli Ukrainy na terytorium RP
  • skrócenia z 14 na 7 dni terminu na przesłanie powiadomienia przez pracodawcę zatrudniającego obywatela Ukrainy  
  • wskazania w ustawie kiedy należy złożyć kolejne powiadomienie o zatrudnieniu obywatela Ukrainy
  • dodania wymogu wskazywania w powiadomieniu o zatrudnieniu obywatela Ukrainy co najmniej minimalnego wynagrodzenia o pracę lub minimalnej stawki godzinowej
  • zmian w powiadomieniu w przypadku zezwolenia na pobyt czasowy i pracę.  
 

Telefony wydziałów

DZIAŁ / STANOWISKO NR POKOJU NR TELEFONU
DYREKTOR PUP 29 (84)6383-335
Z-ca Dyrektora PUP ds. Programów Rynku Pracy 27 (84)6383-365
Sekretariat 28 (84)6383-331
DZIAŁ INSTRUMENTÓW RYNKU PRACY
Kierownik Działu 12 (84)6383-362
Wieloosobowe stanowisko ds. wsparcia zatrudnienia 10 (84)6383-364
(84)6383-674
Wieloosobowe stanowisko ds. organizacji staży 11 (84)6383-363
(84)6383-673
DZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I ROZWOJU ZAWODOWEGO
Kierownik Działu 9 (84)6383-254
Dofinansowanie na podjęcie działalności gospodarczej
Wspieranie pracodawców
19,20 (84)6383-360
(84)6383-353
(84)6383-340
Szkolenia, bony szkoleniowe, krajowy fundusz szkoleniowy (KFS), Przygotowanie zawodowe dorosłych 18 (84)6383-361
(84)6383-261
DZIAŁ PROJEKTÓW, ANALIZ I PROMOCJI
Kierownik Działu 1 (84)6383-350
Wieloosobowe stanowisko ds. projektów 1 (84)6383-344
Wieloosobowe stanowisko ds. analiz i promocji 1 (84)6383-344
DZIAŁ POŚREDNICTWA PRACY I PORADNICTWA ZAWODOWEGO
Kierownik Działu 14A (84)6383-356
Doradcy klienta indywidualnego 15 (84)6383-334
(84)6383-355
(84)6383-681
Doradcy klienta indywidualnego 22 (84)6383-682
(84)6383-337
Doradcy klienta indywidualnego 13 (84)6383-670
(84)6383-671
Doradcy klienta indywidualnego 14 (84)6383-358
(84)6383-351
Doradcy klienta instytucjonalnego 7,8 (84)6383-366
(84)6383-343
(84)6383-349
Doradca klienta dla osób z niepełnosprawnością 8 (84)6383-345
Giełdy pracy, spotkania grupowe (84)6383-366
DZIAŁ EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ
Kierownik Działu 3 (84)6383-346
Samodzielne stanowisko ds. informacji 5 (84)6383-354
Wieloosobowe stanowisko ds. pośrednictwa pracy i rejestracji 4 (84)6383-357
(84)6383-369
Wieloosobowe stanowisko ds. świadczeń 6 (84)6383-339
Wieloosobowe stanowisko ds. zaświadczeń 26 (84)6383-336
DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY
Główny Księgowy - Kierownik Działu 23 (84)6383-352
Wieloosobowe stanowisko ds. funduszy celowych, EFS i weryfikacji zgłoszeń do ZUS 24 (84)6383-347
Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi instrumentów i usług rynku pracy 24 (84)6383-347
Wieloosobowe stanowisko ds. budżetu Urzędu, płac i księgowości budżetowej 25 (84)6383-348
DZIAŁ ORGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNY
Kierownik Działu Staszica 31 (84)6383-333
Samodzielne stanowisko ds. kadr Staszica 31 (84)6383-330
Wieloosobowe stanowisko ds. kontroli Staszica 31 (84)6383-672
Samodzielne stanowisko ds. bhp, ppoż i OC Staszica 31 (84)6383-360
Sala konferencyjna Staszica 31 (84)6383-676
WYDZIELONE STANOWISKA PRACY
Wieloosobowe stanowisko ds. informatyki, statystyki i analiz 16-17 (84)6383-338
Samodzielne stanowisko ds. prawnych i windykacji Staszica 31 (84)6383-341
 

Ogólnopolskie Dni Pracodawców 2024 - Wojto

W ramach Dni Pracodawców 2024  z wizytą udaliśmy się do Obiektu Hotelu Wojto, który zlokalizowany  jest w miejscowości Wólka Panieńska przy drodze nr "17", prowadzącej do Lwowa i oddalonym o niecałe 3 km od miasta Zamość .

https://wojto.pl/hotel/
https://www.facebook.com/WOJTOHOTEL/?locale=pl_PL

Założycielem, pomysłodawcą działalności jest Pan Wojciech Cyc. To miejsce z wieloletnią tradycją i doświadczeniem, której początki sięgają 1991 roku. Właściciel obiektu dumnie głosi, że jeśli ktoś jest gotowy na podbój roztocza, to z nimi się uda. Z tej lokalizacji dotrzeć można do mało znanych zakątków Roztocza Wschodniego i odkryć ciekawe miejsca takie jak Linia Mołotowa, ruiny cerkwi w Kniaziach , Muzeum i Miejsce Pamięci w Bełżcu oraz innych.

Oferta obiektu Hotelu Wojto obejmuje 23 pokoje z dostępem do internetu. Każdy pokój wyposażony jest w TV, łazienkę z bezpłatnym dostępem do kosmetyków.

Profesjonalna kadra pracowników z pewnością zadba o miły i sympatyczny pobyt w hotelu. Udzieli wielu wyczerpujących informacji o ciekawych miejscach, które warto zobaczyć. I tu właśnie z pomocą wkracza Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu. Współpraca przynosi efekty w postaci rekrutacji pracowników. Zatrudnienie ułatwiło wyposażenie lub doposażenie niektórych stanowisk pracy, dodatkowo pracodawca skorzystał z  dofinansowania na dostosowanie stanowiska pracy do potrzeb osoby z niepełnosprawnością z PFRON.

Pracodawca w dalszym ciągu zainteresowany jest nawiązaniem współpracy z osobami które posiadają kwalifikacje w zawodzie kucharz, a także z osobami chcącymi pracować na stanowisku pokojowa, kierowca dostawca.

Zainteresowani mogą przesyłać aplikacje na adres;  hotel@wojto.pl

Dziękujemy za interesujące spotkanie, życzymy dalszego rozwoju firmy i liczymy na dalszą dobrą współpracę.
 
Pracodawco! Jeśli chcesz abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę - zadzwoń lub napisz do nas.
Zapraszamy do kontaktu: tel. 84 6383349, 84 6383366,
e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl

 
Zdjęcie galerii artykułu: Elewacja obiektu Hotel Wojto - zdj. 01&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu: Elewacja obiektu Hotel Wojto - zdj. 01&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: recepcja miejsce meldowania i wymeldowywania gości - zdj. 02&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: recepcja wejście główne - zdj. 03&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: pokój dwuosobowy - zdj. 04&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: pokój dwuosobowy - może być dla dzieci - zdj. 05&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: pokój wieloosobowy z salonem - zdj. 06&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Obiekt Hotel Wojto wieczorem - wejście główne - zdj. 07&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Pan Wojciech Cyc właściciel Hotelu Wojto i pracownik PUP Zamość - zdj. 08&imagePreview=1

Ogólnopolskie Dni Pracodawców - Glas-Bud

W ramach Dni Pracodawców 2024  z wizytą udaliśmy się do firmy Glas-Bud prowadzonej przez Pana Tadeusza Glenia.
 
Glas-Bud to firma z wieloletnim doświadczeniem działająca na polskim rynku od 1998 r. Firma zajmuje się produkcją szyb ozdobnych do stolarki budowlanej. Na początku były to szyby wypukłe, z biegiem lat rozszerzony został asortyment do szyb piaskowych i malowanych a my mogliśmy dołożyć małą cegiełkę przyznając Panu Tadeuszowi dotacje na rozpoczęcie działalności.
 
Producent stawia przede wszystkim na jakość i zadowolenie klientów, dlatego począwszy od materiałów stosowanych w procesie produkcji używa wyłącznie renomowanych wiodących europejskich producentów np. szkło, farby, komponenty do szyb zespolonych.

Biorąc pod uwagę, że na przełomie ostatnich lat kładzie się duży nacisk na energooszczędność, firma podjęła również w tym kierunku działania, zmierzając do tego aby, szyby zespolone, które produkuje miały coraz mniejszy współczynnik przenikalności cieplnej. W tym celu na życzenie klientów używa ramek dystansowych CHROMATECH lub SUPERSPACER oraz szkła niskoemisyjnego

Atutem firmy jest to, że zajmują się produkcją szyb małogabarytowych o nieregularnych kształtach oraz wielokomorowych. Ogromne doświadczenie pracowników pokazuje, że wykonanie pakietów szybowych do grubości 80mm nie stanowi żadnej bariery. Warto również dodać, że wyroby firmy posiadają CERTYFIKAT JAKOŚCI CE.

Pracodawca od początku swojej działalności korzysta ze wsparcia PUP wspierając bezrobotnych tworząc nowe miejsca pracy w ramach staży oraz doposażeń/wyposażeń stanowisk pracy za co serdecznie dziękujemy. Panu Tadeuszowi i jego zespołowi życzymy dalszego rozwoju i sukcesów.

Więcej o Glas-Bud:
Strona internetowa: https://www.glasbud.pl/
 
Pracodawco! Jeśli chcesz abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę - zadzwoń lub napisz do nas.
Zapraszamy do kontaktu: tel. 84 6383349, 84 6383366,
e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl

 
Zdjęcie galerii artykułu: Na zdjęciu znajduje się hala produkcyjna oraz gotowy produkt do końcowej obróbki przez specjalistów przygotowywany do wysyłki. - zdj. 01&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu: Na zdjęciu znajduje się hala produkcyjna oraz gotowy produkt do końcowej obróbki przez specjalistów przygotowywany do wysyłki. - zdj. 01&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Na zdjęciu znajduje się szkło przygotowywane do obróbki poprzez wycinanie odpowiednich proporcji sterowanych maszyną CNC. - zdj. 02&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Na Zdjęciu znajduję się właściciel firmy Glas-Bud Pan Tadeusz Gleń i pracownik Urzędu Pracy Damian Złomańczuk - pośrednik pracy. - zdj. 03&imagePreview=1

Ogólnopolskie Dni Pracodawców - Pstrąg Roztoczański

W ramach Dni Pracodawców 2024  z wizytą udaliśmy się do Państwa Joanny i Adama Krzywosz – ichtiologów, przedsiębiorców i wielbicieli Roztocza, którzy w Bondyrzu gm. Adamów od 2009r.  prowadzą Ośrodek Hodowli Ryb Łososiowatych „Roztoczański Pstrąg" a od 2012r. Chatę Rybaka obecnie pod nazwą Restauracja Chata Rybaka. Restauracja, w której może pomieścić się aż 200 gości, zachwyca nie tylko swoim wnętrzem, w ale również pysznymi daniami.

Idea jaka przyświecała właścicielom w tworzeniu restauracji to połączenie pasji hodowli ryb z doskonałym jedzeniem opartym na specjałach z ryb, warzyw i owoców pochodzących z Roztocza. Zespół Chaty Rybaka serwuje zdrowe i wykwintne specjały  w której króluje pstrąg tęczowy w postaci surowej, pieczonej i gotowanej oraz wędzonej. Dodatkowo najlepsze, składniki pochodzą z własnego ogrodu warzywno-ziołowego!
Właściciele oferują również możliwość zakupu materiału zarybieniowego zarówno w detalu, jak i hurcie a potwierdzone certyfikatem Nasz Pstrąg – Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych.

Najwyższą jakość oferowanych produktów potwierdza wieloletnia (od 2016 roku) obecność na liście twórców najlepszych produktów regionalnych w Polsce, żółtego przewodnika Gault Millou.

Chata Rybaka oferuje także rybne zakupy w Fish Truck'u., które można spotkać w Krasnymstawie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Biłgoraju i Rzeszowie.

Dla miłośników rybnych specjałów mamy dobrą wiadomość, powstaje nowa restauracja w Zamościu przy ulicy Partyzantów 42 – „Chata Rybaka – BISTRO" połączona ze sklepem.

Pracodawca od początku swojej działalności współpracuje z Urzędem Pracy w zakresie tworzenia nowych miejsc pracy -  organizując staże, prace interwencyjne, doposażenia stanowisk pracy.

Podczas wizyty przedstawiliśmy także aktualną ofertę Urzędu w zakresie wspierania zatrudniania pracowników.

W związku z ciągłym rozwojem firmy pracodawca w najbliższym czasie  będzie poszukiwać osób do pracy do nowo powstającej restauracji w Zamościu.

Zachęcamy do obejrzenia strony internetowej https://www.pstragroztoczanski.pl/
i facebooku https://www.facebook.com/PstragRoztoczanski

Dziękujemy za interesującą wizytę i życzymy sukcesów w dalszym rozwoju firmy.
 
Pracodawco! Jeśli chcesz abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę - zadzwoń lub napisz do nas
Zapraszamy do kontaktu: tel. 84 6383349, 84 6383366,
e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl
Zdjęcie galerii artykułu: Pani Paulina Bosiak pracownik i Wiesława Mendel posrednik pracy - zdj. 01&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu: Pani Paulina Bosiak pracownik i Wiesława Mendel posrednik pracy - zdj. 01&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Restauracja Chata Rybaka - zdj. 02&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Hodowla pstrąga - zdj. 03&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Sklep z gotowymi produktami rybnymi - zdj. 04&imagePreview=1

Ogólnopolskie Dni Pracodawców 2024 - Wizyty w lokalnych firmach


Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu w ramach Dni Pracodawców 2024 zaplanował w dniach 02-06 grudnia 2024 r. wizyty u pracodawców aktywnie działających na terenie miasta Zamość i powiatu zamojskiego.

Podczas spotkania przedstawimy bogatą ofertę Urzędu w zakresie wspierania zatrudniania pracowników. Informacje z wizyty będą publikowane na stronie internetowej Urzędu oraz w mediach społecznościowych. W ten sposób chcemy też wspierać i promować lokalne firmy, pokazując ich różnorodność i dokonania.
 

Pracodawco! Zgłoś swoją firmę!

Jeśli chcesz, abyśmy odwiedzili także Twoje przedsiębiorstwo, zapraszamy do kontaktu.
To doskonała okazja, by zaprezentować działalność swojej firmy, podzielić się jej osiągnięciami i przyczynić się do wspólnego budowania silniejszego rynku pracy w naszym regionie.

Kontakt:

Tel.: 84 638 33 49 / 84 638 33 66

E-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl


Zapraszamy do współpracy!
 

Poradnictwo zawodowe

PORADNICTWO ZAWODOWE

 

Poradnictwo zawodowe ma na celu udzielanie pomocy:

  1. Osobom bezrobotnym i poszukującym pracy w planowaniu i organizowaniu ich życia zawodowego poprzez udzielanie informacji zawodowych, porad, prowadzenie badań diagnostycznych w zakresie preferencji i predyspozycji zawodowych.
  2. Pracodawcom:
  • w doborze kandydatów do pracy spośród osób bezrobotnych i poszukujących pracy
  • we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy przez udzielanie porad zawodowych

Usługi w zakresie poradnictwa zawodowego świadczą doradcy zawodowi w formie indywidualnej i grupowej. Doradca zawodowy pomaga ludziom mającym trudności z podjęciem lub realizacją decyzji zawodowej, jak też ludziom zamierzającym zmienić zawód lub podjąć działalność gospodarczą.

Doradca zawodowy w urzędzie pracy pomaga:

  • rozpoznać istniejące trudności w znalezieniu pracy oraz zwiększyć szanse podjęcia zatrudnienia
  • określić zainteresowania i predyspozycje zawodowe
  • wybrać odpowiedni rodzaj pracy lub kierunek szkolenia, czy przekwalifikowania
  • zaplanować ścieżkę kariery zawodowej
  • uzyskać szczegółowe informacje o zawodach, o rynku pracy

Skontaktuj się z doradcą zawodowym, jeśli:

  • zamierzasz zmienić dotychczasowy zawód
  • próby znalezienia pracy podejmowane przez Ciebie nie powiodły się
  • chcesz lepiej poznać siebie, swoje możliwości zawodowe i uzdolnienia
  • chcesz zdobyć umiejętności prezentowania siebie w rozmowie z pracodawcą
  • poszukujesz informacji na temat:
    • zadań i czynności wykonywanych w danym zawodzie
    • możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • szans zatrudnienia w poszczególnych zawodach na lokalnym rynku pracy
     

    Szczegółowe informacje:

  • pokój nr 14  w siedzibie Urzędu, tel. (84) 638 33 58

 

Załączniki

Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - I kw. 2024
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - I kw. 2024.docx 14 KB
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - II kw. 2024
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - II kw. 2024.docx 14 KB
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - III kw_2024
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - III kw_2024.docx 13 KB
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - IV kw. 2024
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - IV kw. 2024.docx 14 KB
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - I kw. 2025
Wykaz spotkań w ramach poradnictwa zawodowego - I kw. 2025.docx 14 KB

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej

 
Środki na podjęcie działalności gospodarczej mogą być przyznane osobie bezrobotnej lub absolwentowi Centrów Integracji Społecznej lub Klubów Integracji Społecznej oraz opiekunowi, jeżeli:
  • Nie korzystał/a z bezzwrotnych środków z Funduszu Pracy lub innych bezzwrotnych funduszy publicznych na podjęcie działalności gospodarczej lub rolniczej, założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej.
  • Nie posiada/a wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku posiadania, działalność w ramach tego wpisu została zakończona w dniu przypadającym w okresie przed upływem co najmniej 12 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku (nie dotyczy opiekuna),
  • Nie podejmie zatrudnienia w okresie 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia prowadzenia działalności gospodarczej oraz nie zawiesi jej wykonywania łącznie na okres dłuższy niż 6 miesięcy.
  • Nie był/a karana w okresie 2 lat przed dniem złożenia wniosku za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu w rozumieniu ustawy z dnia 06.06.1997r. Kodeks Karny.
  • Nie złożył/a wniosku o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej lub środków na przystąpienie do spółdzielni socjalnej lub założenie spółdzielni, do innego starosty.
  • w okresie ostatnich 12 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku nie odmówił/a bez uzasadnionej przyczyny przyjęcia propozycji odpowiedniej pracy, lub innej formy pomocy określonej w ustawie oraz udziału w działaniach w ramach Programu Aktywizacja i Integracja, z własnej winy nie przerwał/a szkolenia, stażu, realizacji indywidualnego planu działania, udziału w ramach Programu Aktywizacja i Integracja, wykonywania prac społecznie użytecznych lub innej formy pomocy określonej w ustawie, po skierowaniu podjął/a szkolenie, przygotowanie zawodowe dorosłych, staż, prace społecznie użyteczne lub inną formę pomocy określoną w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. – o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 
W oparciu o przyznane środki można podjąć działalność produkcyjną, usługową, handlową za wyjątkiem:
    • udzielanej w zakresie działalności związanej z produkcją podstawową produktów wymienionych w załączniku I do Traktatu WE,
    • udzielanej dla działalności związanej z eksportem, jeżeli pomoc jest bezpośrednio związana z ilością wywożonych produktów, ustanowieniem i funkcjonowaniem sieci dystrybucji lub wydatkami bieżącymi dotyczącymi działalności eksportowej,
    • do pomocy uwarunkowanej pierwszeństwem użycia towarów produkcji krajowej przed towarami importowanymi.
 
 
Wypłata przyznanych środków następuje na podstawie umowy zawartej z Bezrobotnym na wskazane przez niego osobiste konto bankowe.
  1. Osoba bezrobotna, która otrzymała środki na podjęcie działalności gospodarczej zobowiązana jest m.in. do:
    • wykorzystanie przyznanych środków zgodnie z przeznaczeniem,
    • prowadzenia działalności przez okres co najmniej 12 miesięcy,
    • dotrzymanie innych warunków umowy,
  2. W przypadku nie dotrzymania warunków umowy osoba bezrobotna, która otrzymała środki zobowiązana jest do zwrotu całej kwoty otrzymanych środków wraz z odsetkami ustawowymi, naliczonymi od dnia uzyskania środków, w ciągu 30 dni od daty doręczenia wezwania z Urzędu
  3. Osoba ubiegająca się o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej z Funduszu Pracy składa w Sekretariacie powiatowego urzędu pracy /pok.28/ wniosek /druki do pobrania na stronie internetowej: http://zamosc.praca.gov.pl/ zawierający szczegółowe informacje dotyczące planowanej działalności.
  4. Wszystkie złożone wnioski opiniowane są przez specjalnie powołaną Komisję, dopiero po uzyskaniu takiej opinii podejmowane są konkretne decyzje odnośnie przyznania środków.
  5. Maksymalna kwota nie może przekroczyć 6 krotnego przeciętnego wynagrodzenia
  6. Jako zabezpieczenie zwrotu przyznanych środków przyjmowane jest poręczenie 2 osób fizycznych osiągających stałe dochody brutto wynoszące miesięcznie w granicach
    4 500 zł – dotyczy każdej osoby poręczającej. W przypadku osób zamężnych wymagana jest zgoda współmałżonków. Współmałżonek wnioskodawcy także musi wyrazić zgodę.
    Dopuszczalne jest także poręczenie bankowe lub blokada lokaty terminowej zapewniającej 100% zwrot i odsetek. Przedmiotowe zabezpieczenie musi być złożone najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
  7. Środki na podjęcie działalności gospodarczej nie powinny być wykorzystane na sfinansowanie: budowy, remontów, zakup nieruchomości oraz opłat administracyjnych, skarbowych i czynszowych.
  8. Wykorzystanie przyznanych środków powinno nastąpić w okresie od dnia wpływu dofinansowania na konto bankowe bezrobotnego do upływu miesiąca od daty rozpoczęcia działalności gospodarczej.
  9. Bezrobotny, która ma prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego lub prawo do zwrotu podatku naliczonego ma obowiązek zwrotu równowartości odzyskanego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, podatku od zakupionych towarów i usług w ramach przyznanego dofinansowania.
  10. Osoba ubiegająca się o dotację nie może mieć wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. Po wpis można wystąpić najwcześniej po dniu wpływu dotacji na konto bankowe.

Jako zabezpieczenie zwrotu dotacji przyjmowana jest jedna z następujących form: 
  • poręczenie dwóch osób fizycznych - dochody miesięczne w kwocie 4 500 zł brutto każdego poręczyciela
  • blokada lokaty terminowej
 
 
 

Załączniki

Oświadczenie współmałżonka poręczyciela
Oświadczenie współmałżonka poręczyciela.doc 23 KB
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.xlsx 58 KB
Kryteria w sprawie przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz form zabezpieczenia zwrotu otrzymanych środków w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu
Kryteria w sprawie przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej oraz form zabezpieczenia zwrotu otrzymanych środków w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zamościu.doc 308 KB
Kryteria oceny i punktacja biznesplanów
Kryteria oceny i punktacja biznesplanów.doc 42 KB
Kryteria oceny i punktacja wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej
Kryteria oceny i punktacja wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej.doc 38 KB
Wniosek w sprawie przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej
Wniosek w sprawie przyznawania bezrobotnemu środków na podjęcie działalności gospodarczej.doc 248 KB
Rozliczenie zakupów -wniosek
Rozliczenie zakupów -wniosek.doc 46 KB
Rozliczenie zakupów - szczegółowe zestawienie faktur
Rozliczenie zakupów - szczegółowe zestawienie faktur.xlsx 18 KB
Oświadczenie dla poręczyciela
Oświadczenie dla poręczyciela.doc 30 KB

Nasi Lokalni - firma "Siatex"

W ramach akcji „Nasi Lokalni" na kolejną wizytę studyjną udaliśmy się do firmy Zakład Produkcyjno-Handlowy "SIATEX" Artur Fert z siedzibą w Zamościu ulica Kilińskiego 89A.

Strona firmy Siatex

Strona na Facebooku

Założycielem, pomysłodawcą działalności jest Pan Artur Fert. To firma z wieloletnim doświadczeniem. Siatex zajmuje się produkcją ogrodzeń od 1995 roku i twierdzą, że są w tym najlepsi, warto sprawdzić J. Oferują wiele wariantów ogrodzeń, słupków, siatek, paneli a także nowoczesnych bram. Produkty projektowane oraz wytwarzane są za pośrednictwem najnowocześniejszych technologii z wykorzystaniem akcesoriów światowej marki LOCINOX.
Oferta dedykowana jest do każdego i klienta indywidualnego czy przedsiębiorstwa, któremu zależy na bezpieczeństwie swojej posiadłości  oraz zachowaniu estetyki przestrzeni. Ogrodzenia wykonane są z trwałych materiałów, odpornych na warunki atmosferyczne i uszkodzenia. Zapewniają profesjonalne i indywidualne podejście do klienta. Warto podkreślić, że Siatex wyróżnia się na tle konkurencji z branży ogrodzeniowej tym, że dzięki zaawansowanym maszynom w parku technologicznym oferuje klientom możliwość spersonalizowania wzorów.

Dyrektor Produkcji Pan Michał Migryt opowiedział o ciągłym rozwoju firmy. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy przyniosła efekty w rekrutacji pracowników. Firma Siatex nie tylko rozwija swoją kadrę korzystając z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, ale także z pomocą PUP Zamość wspiera osoby chcące rozpocząć lub zmienić swoją ścieżkę zawodową, oferując możliwość przeszkolenia i zdobycia nowych kwalifikacji.

Pracodawca zainteresowany jest nawiązaniem współpracy z osobami, które posiadają kwalifikacje i umiejętności w zawodach takich jak spawacz, technolog w dziale konstrukcyjno-technologicznym, pracownik malarni proszkowej, kierowca samochodu ciężarowego, asystent ds. produkcji, specjalista ds. biurowych, osoby do zamówień, infolinii, obsługi klienta, sprzedaży internetowej i inne.

Zainteresowani mogą przesyłać aplikacje na adres rekrutacja@siatex.info

Nie masz kwalifikacji !!! To nic, PUP Zamość Cię przeszkoli.
 
Dziękujemy za interesujące spotkanie, życzymy dalszego rozwoju firmy i liczymy na dalszą dobrą współpracę.
 
Przedsiębiorco!

Jeśli chcesz abyśmy odwiedzili i zaprezentowali również Twoją firmę - zadzwoń lub napisz do nas.
Zapraszamy do kontaktu: tel. 84 6383349, 84 6383366, e-mail: posrednictwo@pup-zamosc.pl



 
 
Zdjęcie galerii artykułu: Produkt firmy Siatex - zdj. 01&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu: Produkt firmy Siatex - zdj. 01&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex hala produkcyjna 1 - zdj. 02&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex hala produkcyjna 2 - zdj. 03&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Maszyna do cięcia laserem - zdj. 04&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex hala spawalnicza - zdj. 05&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex prasa krawędziowa CNC - zdj. 06&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex malarnia proszkowa - zdj. 07&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex hala magazynowa 1 - zdj. 08&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex hala magazynowa 2 - zdj. 09&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex przykład wzornictwa spersonalizowanego - zdj. 10&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex wzornictwo spersonalizowane - zdj. 11&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Siatex pakowanie produktu - zdj. 12&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu: Dyrektor Produkcji Michał Migryt i pracownik PUP Zamość - zdj. 13&imagePreview=1

Informacje o publikacji dokumentu

Informacje szczegółowe urzędu

Profil zaufany EPUAP

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu informuje, że istnieje dodatkowa możliwość założenia profilu zaufanego EPUAP Od 23 kwietnia 2020r jest możliwość założenia tymczasowego profilu zaufanego bez wychodzenia z domu i konieczności potwierdzenia w punkcie potwierdzającym profil zaufany.

Tymczasowy profil zaufany ważny jest 3 miesiące i aby go potwierdzić wystarczy wideo rozmowa z urzędnikiem.

Menu nawigacji